måndag, maj 26

Det här är jag stolt över idag


Det här är mitt valdistrikt! Jag bor i ett område med mycket studenter och jag är stolt över ett stort valdeltagande och att människor här röstar med hjärta och hjärna!
Vi som bor här studerar, många på hög nivå och många kallar oss nog för framtiden. (När kommer framtiden egentligen, tycker nog att vi har väntat ett tag nu? När slutar jag vara framtiden?) Men om det är så, då är jag stolt! Då är jag stolt över att människor i min närhet är medvetna människor! Detta förklarar såklart också varför en så sällan träffar på någon sverigedemokrat eller liknande i vår omkrets. Men tydligen så finns de ju, 10% av vår befolkning, det är var 10e människa du träffar på stan, var 10e människa på bussen!

Det här är ungefär likvärdigt med det här med att varje taxi du möter när du kör bil är samma antal som kör alkoholpåverkade (Tack körskolan för att ni lär mig saker på tråkiga introduktionsträffar) Men det betyder inte att alla taxiförare kör alkoholpåverkade! (viktigt att påpeka!)

Åt helvete med alla idioter, det är ju ändå vi som är framtiden?! Jag är stolt ändå, nu kör vi återbesök i september!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar